fredag 15 oktober 2010

I paid the price

Mycket kan jag göra, men stanna uppe till två på natten för att plugga gör jag så fan heller. Jag är inte klar med skiten som skulle vara klar imorgon. Vi kom hem åtta idag. Har kommit halvvägs. Klockan är snart tio, jag ska upp fem. KISS MY ASS. Jag går och lägger mig.

Det får bli försenat. Big deal. Vad kan hända. Inget. Så, så får det vara. Gör klart resten på söndag för hinner inte på lördag eller imorgon. Blir toppen. Säg inget annat.

Idag var det yoga efter skolan. En annan yoga-lärare idag, hon var asbra! Fan vad bra jag mådde efteråt. Marielle kom och hämtade mig en timma efter yogans slut, satt i solen och njöt av mitt välmående den timman haha.
Vi åkte till DQ, jag köpte en mocha latte, apgott idag igen. Sen tog vi en långpromenad, fruktansvärt skönt var det. Sen lite veterinärbesök och sen till tjejernas hopprepsträning.
Efter det åkte vi och åt middag. Åt sallad, godaste salladen jag ätit i hela mitt liv.Så det var ju bra.

Som sagt, kom hem runt åtta. Var/är så fruktansvärt trött men satte igång med mitt projekt med ett glatt humör! Härligt, trodde jag aldrig :) Men nu är jag bara trött. Inte sur. Bara likgiltig. Sitter inte uppe en sekund efter tio för att göra den där skiten. Så ovärt. Men på söndag. Då ska jag göra klart det. Lägga ner kärlek. Det blir bra.

Imorgon är det fredag, underbart. Skola sen ska jag spendera resten av eftermiddagen med min sötnos. Vi firar en månad imorgon kom jag på nu. Sjukt, tiden flyger.
På lördag ska jag upp halv sju. Ja tack, go ahead, skjut mig. Vi ska till Hamilton. Ska tävla i Western Challenge med Foxi. Gick ju så jävlaaa bra sist så är sjukt taggad......
Hoppas på bättre lycka denna gång! :) På söndag ska jag sova halva dan, plugga halva dan. Ser fram emot det oerhört mycket. Ska bli skönt. Ligger några dygn efter i sömn kan jag lova. Imorgon åker jag med Marielle in till stan, istället för bussen. Kommer in till stan runt sju. Har ni apor där hemma ens vaknat då? Antagligen inte. Jag ska i alla fall ta en promenad till ett café, köpa starkaste och största kaffen dom har, gå tillbaka till skolan, prata med min counselor. Göra mig redo för att argumentera. Jag ska fixa Study Hall. Så jag kan göra läxorna i skolan. Jag SKA. Tro mig. Whatever it takes. I will do it.

Nu är det läggdags. Ska stupa i säng. Be mitt projekt att gå och dö tills på söndag! :)
puss och kram, jag har haft en bra dag. Jag har pratat mer än nånsin. Vilket är ett bra tecken.
puss igen

2 kommentarer:

  1. Hej på dej lilla gumman. Hoppas att du har det bra, det verkar ju på din blogg som du har fullt upp varje dag. Det är kul att få följa dina dagar over there. Du ska veta att vi tänker på varje dag. Älskar dej Puss o Kram

    SvaraRadera
  2. Heej!
    Jadå, det finns alltid nåt att göra. Tänker på er med, älskar er pusspuss

    SvaraRadera