tisdag 12 oktober 2010

I'm loosing it

By the way. Glömde säga. Vi väger oss med jämna mellanrum på idrotten. Första gången vägde jag 52.2 Det var några veckor sen, kanske tre. Idag vägde jag 49.9. 
Jag undrar...HUR? Känns som att jag gått upp 734 kg sen jag kom hit. Försöker finna en förklaring till detta. Antingen så har jag bara förlorat dom muskler jag hade innan, för jag tränade mer hemma. Eller, så har jag hållt igång mer än vad jag tror. Och kanske äter jag mindre. För att jag tror jag äter mycket mer, fastän jag egentligen inte gör det. Och för att maten är fetare. Men äter mig alltid mätt!!

Jag har ingen aning faktiskt. En liten del av mig vill skrika SUCK ON THAT, typ till mig själv och några andra. Bara för det trodde jag verkligen inte. Men resten av mig känner att naej, det är inte riktigt nyttigt att gå ner nu.
Hmm... 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar