tisdag 12 oktober 2010

Pain is temporary. Pride is forever.

Måndag. Kunde inte somna igår kväll av nån anledning så var sådär hemskt trött när klockan ringde 04.50 imorse.
Men bestämde mig för att anta dagen med ett leende. Allt blir så mycket lättare då. Sen finns det ju dock lektioner där jag inte riktigt fixar det där med att vara glad hela tiden. Men så är det ju.

Efter skolan var det yoga. Damn. Träningsvärk here I come. Kommer bli så stark av detta kan jag lova er! Yogan höll på från typ kvart över tre till kvart i fem. Sen hämtade Carl mig, vi och tjejerna åkte och åt middag på ett gyros-ställle, gottgott! Gjorde min matteläxa och spanskan i bilen på väg hem, fan vad effektiv jag blivit. Lärt mig att ta vara på varenda minut för att få nånting gjort. Hemskt egentligen. För mycket läxor.
Kunde inte slappna av i slutet på yogan för jag tyckte vi slösade tid på att bara andas?? LÄXOR HALLÅ

Asså skolan kan dö. Lärarna kan dö. Dom hatar oss. Alla känner samma sak. Vad har vi gjort för att förtjäna detta haha...
Väl hemma började jag med uppsatsen som skulle vart inlämnad idag i World history. Men men. Är fortfarande inte klar. FAN vad trött jag blir. Jag önskar jag kunde vara en av alla röka på-ungar som kör på "We don't give a FUCK". Skönt att kunna känna så.
Ska bli sån. Förutom rökar-biten dårå :)
"We're stupid and we don't give a fuck" Så låter det på mattelektionerna. Mitt problem är att jag är varken dum och att jag faktiskt give a fuck.

Jag borde fortsätta med uppsatshelvetet nu. Men är så trött. Och det är roligare att smsa och lyssna på musik.  Wasting my time med alla dessa läxor. Så känns det. Jag måste komma på en lösning. Kan ju inte skita i det totalt för då blir jag hemskickad. Men...ah. Jag ska komma på nåt.

Puss och kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar