måndag 11 oktober 2010

Ignorance is your new best friend

Igår åt vi middag på en jättefin restaurang, pastaplace, hur gott som helst. Vi hade vilda diskussioner om smsande, för Marielle tycker jag har tagit smsande till en ny dimension typ haha. Sen diskuterade vi Facebook, som hon inte alls förstod grejen med, inte jag heller egentligen.

I bilen tillbaka till hotellet diskuterade alkohol och droger, mitt kall :D Haha, skoja. Nej men. Hon blev jätteförvånad över att vi har alkohollangare.
På hotellet sen spelade vi lite kort sen däcka vi.

Idag gick vi upp runt sju. Tävlingen gick helt okej. Efter det åkte vi och åt lunch, asgott idag igen. Sen åkte vi och shoppade. Lovely. Lite fattigare men det var det värt. Introducerade Marielle och Sydney till Forever 21, dom blev kära båda två, vi blev kvar i två timmar där haha :D

Efter shopping i fyra timmar är jag totalt slut, så nu är vi på väg hem. Ska försöka sova för vi kommer komma hem ikväll och då har jag lite läxor. Sug.
Imorgon är det skola igen, shit vad helgen gick fort!
Jag och Liam har definitivt lite grejer att ta itu med nån gång den här veckan, efter mycket om och men och lite tjaffs :)
Det var allt för idag. Se nu till att ha en superdupermåndag! Det ska jag ha! :)

puss&kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar