söndag 10 oktober 2010

There was not a moment he could regret

Mitt knä är svullet :(
Men det var nåt jag skulle säga. Jo. Mitt hår är...typ förskräckligt. Nej, inte så illa kanske, dom flesta säger att mitt hår är jättefint, så det kan ju inte vara förskräckligt, men ni vet att jag slingade det innan jag åkte?
Efter en vecka uppenbarade sig slingorna jättemycket så då var det väldigt ljust och fint. Men nu har det ju gått några veckor och jag har börjat få en utväxt. Som inte ter sig sådär jättesnyggt med det ljusa.

Personligen tycker jag att mörk utväxt till ljust hår bara är...trash :) Så jag måste göra nåt åt detta. Men min fina mamma har alltid färgat håret på mig, så om jag ska färga håret nu måste jag göra det själv. Och vilken färg. Och...ja. Men det är ju inte så svårt. Har bara inte bestämt mig om jag ska göra det snart eller vänta så länge det bara går.
Hmm...

Nu blev det ett helt inlägg om mitt hår. Hjälp mig, någon.
Tack och puss

Har älskar hennes hårfärg hur länge som helst, men det är ju slingor och strunt i det där så det kan jag ju inte göra själv. Men nåt liknande.


Det här är apsnyggt. På riktigt. 

2 kommentarer:

  1. Men oj då...ditt knä :( har du haft problem förut när du sprungit el dyl? Kan du ha skadat dig i nåt`moppefall? vila!!
    puss<3

    SvaraRadera
  2. läste du inte inlägget innan det här? ;) Det är definitivt moppefallEN som är problemet :/

    SvaraRadera